اقتصادی

مجوز فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام صادر شد

محمد میرزایی حیدری در گفت و گو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا در ایلام ، اعلام کرد: با تأیید کمیته تحقیقات و فناوری شورای توسعه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، فعالیت مرکز رشد وحدت تکنیک صادر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام.

وی افزود: پس از اعلام استقرار مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی و قرار دادن مرکز رشد واحدهای فناوری در واحد ایلام در سطح یک مرکز رشد در کشور و با توجه به پیگیری موثر اداره کل مراکز کارآفرینی و رشد دانشگاه آزاد اسلامی ، این مرکز اکنون با مجوز رسمی است. “و تحقیقات و فناوری فعالیت های فناوری آن در استان ایلام.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام اظهار داشت: توسعه فعالیت های مرکز رشد شعبه ایلام از سال 1377 با حمایت مالی 5 میلیارد ریالی از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت. عملیات در فوریه 2016

میرزایی حیدری خاطرنشان کرد: فضای همکاری ، دفاتر شرکت ، آزمایشگاه تحقیقات شیمی و اتاق جلسات از جمله زیرساخت هایی است که در مرکز توسعه واحدهای فناوری در دانشگاه اسلامی ایلام با مساحت 1300 متر مربع ایجاد شده است.

ماموریت مرکز توسعه و نوآوری فناوری چیست؟

وی بیان کرد: ماموریت مرکز توسعه و نوآوری فناوری تمرکز بر جامعه دانشگاهی و نخبگان جوان شهرستان ایلام به منظور توسعه مشاغل مبتنی بر فناوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام تأیید کرد: در این راستا ، مکاتبات و مراحل اولیه برای اخذ مجوز خانه نوآوری مشاغل کوچک و متوسط ​​از معاونت تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه صورت گرفته و انتظار می رود نوآوری صورت گیرد. مجوز خانه امسال صادر می شود.

میرزایی حیدری توضیح داد: با حمایت مالی معاونت علمی ریاست جمهوری ، زیرساخت های فیزیکی خانه نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر 23 واحد اصلی و فنی در زمینه های شیمیایی ، کشاورزی ، فناوری اطلاعات و تجهیزات صنعتی در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فعال هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام تصریح کرد: امسال دو برنامه برای شناسایی نیازهای فناوری صنایع از طریق اعضای هیات علمی و برگزاری رویدادهای نوپا در کنار سایر فعالیتهای تبلیغاتی و آموزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

میرزایی حیدری گفت: برنامه شناسایی نیازهای فناوری صنعت با همکاری شرکت ها و شهرهای صنعتی استان ایلام و ایجاد هسته های مشکل دار برای رفع نیازهای فناوری نیز از اولویت های واحد ایلام خواهد بود.

انتهای پیام/ 4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا