اقتصادی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی بهروز نصیری را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

متن حکم دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز نصری

با سلام و درود

و نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود از تمامی انرژی های معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه ارتقای نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی بهره مند شوید. از دانشگاه دانشگاه اسلام و ارتقای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر است.

1- بسترسازی دینی و فرهنگی و توجه به آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی در سیاست های فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3- ارتقای سطح تحقیقات کاربردی و توسعه ای و بهینه سازی استفاده از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات دولتی در چارچوب طرح نظارت آزاد.

4- اشاعه فرهنگ سازمانی، اجرای نظام اداری چابک، ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان آن.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و بکارگیری اعضای آگاه خانواده بزرگ در دانشگاه. .

6- صیانت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریتی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی در راستای ارتقا و حمایت از تولید داخلی.

7- هدایت و هماهنگی ادغام بین واحدهای زیرمجموعه استانداری در چارچوب وظایف، اهداف و وظایف دانشگاه در سطح ملی و منطقه ای و نظارت بر حسن عملکرد این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیات امنا و مسئولین منطقه و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای در حفظ اساس برنامه ریزی دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان مقدس وحدت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

النصیری دارای مدرک دکتری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استانداری ایلام و دبیر یازدهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی در نامه ای جداگانه از دکتر.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا