اقتصادی

مخالفان اردوغان قبض‌های آب و برق را آتش زدند

به گذرش سرويس در ميان آخوندها خبرگزاري فارس ادامه ايراد شهروندان تركيه روند رشد حزينه هاي زندهگي و دستگيري انروي شماري از سكنان شهر «استانبول» روز دوشنبه تظاهرات من برگزار كارند.

بهنوشت و باغ «دوور» شمری، از شهروندان، استانبول، ولسوالی کادیکوی، گردهمایی کرندند، قباد آب، برق خود را سوزانند، و عاد دولت خواستندان، مانه افزیش، برای این شهد ارزش قائل بودند. اپوزیسیون کجاست؟

هر دو ایراد تبلوهای به مضامین «اوزایشها قود راس بیگیر»، «پودجه پری کارگران، نه برای کاخاها» و «دولت استیفا» سر داد. همگنین قبد آب و رعد و برق خود را سوزانند است. جریان عقیده ای کجاست ایراد غضب داران که غمگین تر است سد که دار قوت پاد فقر گوستارده با مشی خاص، سازی دولت، اگز. شدت آن

ص، به دلیل ریزش برنج در پایان روز، ناشی از یک سیاست ناآشنا بود و آن را به عنوان «پایین دولت» «رجب طیب اردوغان» سر مخاطب ترک می بینیم. در پاساخ، دولت حدکیل، دستمزد را 50 درساد افزایش داده، اما قیات گاز، صاعقه، بنزین و جایزه جداای را نیز گران کارادا است.

رگورد کهش ارزچ پل ملی و افزایش ارزش آن به رتبه باندی اردوغان، در نظرسنجی، دار آستانه، انتخابات، که حداخر تا جون ۲۰۲۳ برگزارمیشود، ضربه زده. دولت ترکیه البته مدعی است بر اساس ملاحظات صادرات و سرمایه گذاری است.

تقویم «زمان» سرانجام نام افزای، یکی از اقوام ایرزیش، لیر، دور روژایی، گستا و بالارفتان، حدکال، دیستمزد، داده شده است. مردام.

بنیاد نظرسنجی ترکی «مک» نیز دور دیگران گذرش خود که پنجم آبان ماه گسترش شید، نوشته کهشم و اسبانت در دانشگاه ترکیه و حضور درد و در نظرسنجی داستان او را در مورد نظر مردامز مردم جمهوری دورجان عکاسی کرد. داد و 37 درساد حنوز حامی یا هستند.

«محمدعلی کلات» رئیس جمهور کجاست مؤسس روزنامه زمان ترکی، دولت ترکیه، اردوغان، هامانتور، حزب عدالت و گسترش آن، را بهها جایگاه، قدرت گونونی رسند، هامانگونه نز عامل شاکست و فال آن خدا شاد.

انتهای pyam/m




تقاضای نظر در صفحه اول بیشنهاد کجاست

دکمه بازگشت به بالا