اقتصادی

چگونه بازدید اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربرانی که به منظور رونق کسب و کار خود وارد اینستاگرام شده‌اند، چگونگی افزایش بازدید اینستاگرام است. این افراد در بسیاری از مواقع نسبت به خرید بازدید ویدیو اینستاگرام و خرید پروفایل ویزیت و خرید بازدید استوری اقدام می‌کنند چرا که در ابتدای کار، دنبال کنندگان به میزان بازدید پیج، بازدید از پست‌ها، تعداد لایک‌ها و تعداد فالوورها نگاه می‌کنند.

خرید بازدید و ویو ویدیو اینستاگرام
خرید بازدید

این موضوع کاربران را ناگریز به خرید بازدید استوری کرده تا بتوانند در ابتدای کار نسبت به جذب کاربران بیش‌تر و در نتیجه جذب مشتری بیش‌تر گام‌های بلندتری بردارند. همانطور که می‌دانید اینستاگرام بستری کاملاً رایگان برای افراد مختلف جهت رونق فعالیت‌هایشان است و عاقلانه‌ترین راه جهت رسیدن به این منظور، اطلاع از ترفندهای این اپلیکیشن پرطرفدار است. در ادامه در خصوص خرید بازدید استوری صحبت کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

تأثیر خرید بازدید استوری اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام در خصوص نمایش استوری‌ها را می‌دانید؟ از آن جایی که آی پی شما مربوط به کشور ایران است و لوکیشن شما نیز این موضوع را نشان می‌دهد، طبق الگوریتم اینستاگرام، استوری افرادی به شما پیشنهاد داده می‌شود که مانند شما آی پی ایرانی دارند. از طرفی طبق این الگوریتم چنانچه میان شما و فالوورهای پیج به خصوصی، ارتباطاتی مشاهده شود، استوری پیج مورد نظر به شما پیشنهاد داده می‌شود.

خرید بازدید ویدیو , فوری و ارزان
خرید بازدید

جدیداً اینستاگرام قابلیت جدیدی را ایجاد کرده و آن نمایش استوری‌های پیج‌ها و کسب و کارهای مختلف در اکسپلور است. طبق الگوریتم اینستاگرام افزایش بازدید استوری‌ها به منزله‌ی افزایش محبوبیت محتواهای قرار داده شده است و در نتیجه پیج مورد نظر به افراد بیش‌تری پیشنهاد داده می‌شود.

این موضوع موجب شده تا بسیاری از کاربران نسبت به خرید بازدید استوری اقدام کنند. اگر شما نیز به دنبال راهی برای خرید بازدید استوری هستید، مراقب باشید که از سایت‌های معتبر خرید را انجام دهید. چرا که خرید بازدیدهای تقلبی که توسط ربات‌ها انجام می‌گیرد، موجب بلاک شدن یا از رده خارج شدن پیج شما خواهد شد.

خرید بازدید استوری از سرورهای اختصاصی

افزایش بازدید اینستاگرام از طریق خرید بازدید استوری را از سرورهای اختصاصی بخواهید و مراقب سایت‌هایی که بازدید فیک به شما خواهند داد باشید. خرید بازدید استوری از سایت‌های معتبر مزایایی دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به کار بردن پروفایل‌ها و صفحات ایرانی
  • راهیابی استوری‌ها به قسمت اکسپلور اینستاگرام
  • افزایش تعداد بازدید استوری از طرف کاربران واقعی
  • پیشنهاد استوری شما به صفحات دیگر توسط اینستاگرام

سایر روش‌های افزایش بازدید استوری

شیوه‌های دیگری نیز برای افزایش بازدید اینستاگرام وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داده‌های اینستاگرام: استفاده از قابلیت REACH، IMPRESSION، کامنت، لایک، سیو پست
  2. استوری‌ها: استفاده از قابلیت هایلایت، پرسش و پاسخ، نظرسنجی، گذاشتن استوری سرگرم کننده
  3. استفاده از هشتگ‌های مرتبط
  4. تعامل با مخاطبین: از آن‌ها بخواهید پست‌ها را لایک کنند و برای شما کامنت بگذارند.
  5. به هیچ عنوان کپشن طولانی نگذارید
  6. انتشار پست در زمان مناسب: ساعت شلوغی و زمان فعالیت کاربران را بدانید.
  7. پست ویدیویی: کاربران محتواهای تصویری را نسبت به محتواهای متنی بیش‌تر می‌پسندند.
  8. تعامل با سایر پیج‌‌های مرتبط با پیج شما
  9. تولید محتوا به صورت مداوم
دکمه بازگشت به بالا