اقتصادیفعالان کسب و کار

راهنمای گام به گام نصب اینستاگرام

هدف از این مقاله آموزش نصب اینستاگرام به زبان ساده و مرحله‌به‌مرحله با نقاشی است. راه‌اندازی اینستاگرام بسیار ساده و آسان است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید اینستاگرام فارسی را نصب کنید یا به‌طورکلی می‌خواهید برنامه اینستاگرام را به‌راحتی نصب کنید و از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنید، با کمک این راهنمای نصب اینستاگرام که برای شما آماده کرده‌ایم.

لایک فوری

رسانه‌های اجتماعی در حال تبدیل‌شدن به بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شکل‌های رسانه اجتماعی و پلی عالی برای ارتباط دوستان و خانواده و همچنین ابزاری برای ملاقات با افراد جدید تبدیل‌شده است.

در حدود 5 تا 10 دقیقه، شما می‌توانید به‌طور مؤثر از اینستاگرام استفاده کنید. هنگام جستجو درگوشی‌ها و تلفن‌های هوشمند خود، می‌توانید عکس‌های خود را از طریق اینستاگرام اضافه کنید، لایک و نظر دهید و با سایر کاربران چت کنید!

قابل‌ذکر است، اینستاگرام رایگان جدید فارسی بر روی این شبکه محبوب قابل‌نصب است؛ زیرا نصب اینستاگرام فارسی مشابه انگلیسی است. اصولاً مراحل نصب اینستاگرام هیچ تفاوتی با فارسی یا انگلیسی و هر زبان دیگری ندارد.

راهنمای نصب گام اول اینستاگرام فارسی

فروشگاه برنامه یا برنامه بازار را بازکنید.

مرحله دوم نصب اینستا رایگان فارسی جدید

اینستاگرام را در بازار یا اپ استور پیدا کنید. برای نمایش نماد آن

مرحله سوم نصب رایگان اینستاگرام فارسی: دانلود اینستاگرام

برای شروع دانلود اپلیکیشن اینستاگرام، روی دکمه آبی Open کلیک کنید (اگر هنوز اینستاگرام را دانلود نکرده‌اید، باید پیغام دانلود را مشاهده کنید. دکمه آبی Open با یک فلش در تصویر زیر نشان داده‌شده است). به‌این‌ترتیب دانلود در عرض چند دقیقه به پایان می‌رسد و قسمت اصلی مراحل نصب اینستاگرام انجام می‌شود.

مرحله 4: آموزش نصب اینستاگرام: برنامه اینستاگرام را راه‌اندازی کنید.

در این مرحله از نصب ساده اینستاگرام، به صفحه اصلی بازگردید تا اپلیکیشن دانلود شده اینستاگرام را بازکرده و راه‌اندازی کنید.

توجه داشته باشید. اگر تعداد زیادی برنامه دانلود شده دارید، اینستاگرام شما ممکن است در صفحه دوم یا حتی سوم باشد.

دیجی فالوور

مرحله 5. نصب رایگان اینستاگرام فارسی: آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

در این مرحله از نصب اپلیکیشن اینستاگرام، روی ثبت‌نام از طریق تلفن یا ایمیل (مطابق با فلش سمت چپ تصویر زیر) کلیک کنید و با آدرس ایمیل خود ثبت‌نام کنید (مطابق با فلش در تصویر سمت راست).

توجه داشته باشید. هنگام نصب اینستاگرام، می‌توانید از طریق تلفن یا ایمیل ثبت‌نام کنید (همان‌طور که در تصاویر بالا نشان داده‌شده است) یا ثبت‌نام در فیس بوک را انتخاب کنید (از قبل باید یک حساب کاربری فیس‌بوک داشته باشید).

مرحله 6 راه‌اندازی آسان اینستاگرام: نام خود را وارد کنید

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا اینستاگرام فارسی خود را بسازید و حساب کاربری داشته باشید.

پس از انتخاب اینکه آیا از ایمیل، تلفن یا فیس‌بوک برای نصب برنامه Insta و ایجاد یک حساب کاربری استفاده کرده‌اید، نام کامل خود را وارد کنید (همان‌طور که در تصویر بالا نشان داده‌شده است). با واردکردن نام خود، دوستانتان می‌توانند حساب شمارا پیدا کنند و شمارا دنبال کنند.

سپس رمز موردنظر خود را وارد کنید (همان‌طور که در تصویر نشان داده‌شده است). حالا روی دکمه آبی بزرگ Next (که در تصویر بالا به‌صورت فلش سیاه نشان داده‌شده است) کلیک کنید.

هشدار: مهم است که رمز عبور امنی را انتخاب کنید که بتوانید آن را به خاطر بسپارید و درعین‌حال از حدس زدن دیگران جلوگیری کنید. ممکن است لازم باشد رمز عبور انتخابی خود را وارد کرده و آن را در مکانی امن نگهداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا