اقتصادی

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در مصاحبه با خبرنگار گروه منطقه به خبرگزاری آنا درباره اقدامات دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام اظهار داشت: پس از اعلامیه اندازه گیری در ماه سپتامبر. سال 1998 آن را تهیه و به سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تأیید ، آن را در جلسه رسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام به اعضا ارائه دادیم و اکنون جلسات مربوط به مبنای ماهیانه.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با مرکز پخش ایلام

وی افزود: “با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ اجرا خواهیم كرد و بیانیه راهبردی دومین گام برای انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام است.”

رئیس بسیج اسلامی استان به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: رئیس بسیج برای امضای این تفاهم نامه با مدیرکل سازمان صدا و سیما ، مرکز ایلام و معاونان وی اساتید دانشگاه ایلام را تبادل نظر کردند . .

عباسی در توضیح برنامه های مشترک با رادیو و تلویزیون ایلام توضیح داد که ساختار این برنامه ها به گونه ای بود که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی در مورد هر یک از موضوعات مرتبط بیانیه هفتگی یا ماهانه داشتند ، و همچنین رادیو و رادیو. تلویزیون این موضوع را برای اطلاع دانشگاه گزارش می کند.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته ، صداوسیما قرار است این توافق نامه را در شورای برنامه ریزی خود بررسی كند و كارشناس و مدیر آن از دانشگاه خواهد بود و صدا باقیمانده كار خود را انجام خواهد داد – o-sima ، و هفته ای یا دو هفته یک بار پخش خواهد شد. “وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان ترسیم مرحله دوم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ، بیان گام دوم ، با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوان ، با حضور استاد مدعو و مشارکت اعضای هیئت علمی را تشریح کرد. شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک بیانیه نیز یکی از اعضای حوزه است و ما با این اعضای برجسته و محققان حوزه علمیه منطقه ایلام تماس گرفته ایم.

عباسی افزود: مرکز اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام ارتباط بسیار نزدیک با حوزه دارد ، بنابراین مربی این کارگاه که در دهلران و ایلام بود از طریق حوزه حضور داشت.

تکرار و تعمیم مانع تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی می شود

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره به تکرار و تکرار بیانیه به عنوان مانعی در رسیدن به گام دوم انقلاب اسلامی ، ادامه داد: متأسفانه فقط برگزاری جلسه توجیهی در بیانیه ای که او را تحقیر می کند. “البته این غفلتی است که باید بسیار مراقب آن باشیم. چون بیماری کلیوی داریم.

در این مورد ، وی گفت ، امکانات پنهان و قابل مشاهده خوبی وجود دارد. اما باید مشخص و روشن شود که متأسفانه در اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون در این مرحله وارد آن شده ایم با مشکل روبرو هستیم.

رئیس سازمان بسیج تدابیری را برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در ایلام به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: ما جلسات منظمی با بسیج اساتید منطقه داریم. اما از برخی جهات ، ما فقط جلساتی برگزار نمی کنیم ، بلکه درگیر پروژه های عملیاتی نیز هستیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج اساتید در نظارت بر مسائل مالی و مشکلات یک پروژه ملی – بنام سد کنجی در شهر ایوان – در جلسات متعدد با مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیر کل منطقه ای ما جلساتی را برای حل مشکلات برگزار کردیم و در این راستا از ظرفیت دبیرخانه ، توانایی بسیج اساتید استانی و مراکز تحقیقاتی – که در استان مشاهده و به مشکل برمی خوریم استفاده کردیم.

عباسی با اشاره به اینکه در استان ایلام به مشکلات مختلفی پی برده ایم ، افزود: ما دو راه حل عملیاتی – عملیاتی داریم که سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 با آن نتیجه گیری خواهیم کرد تا بتوانیم مشکلی را در استانداری حل کنیم.

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام و دبیرخانه عمومی برای نمایش گام دوم انقلاب در ایلام بازوی مشورتی مدیران اجرایی و مشاوره آنها در زمینه پروژه های مورد نیاز است.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا