اقتصادی

هیات جهاد اسلامی به ریاست النخاله با هنیه دیدار کرد

هیئت جهاد اسلامی به ریاست النخالا با هانیه دیدار کردند

یک هیئت عالی رتبه از جهاد اسلامی به ریاست دبیرکل آن زیاد النخالا ، امروز سه شنبه با اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس ، در دوحه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، به نقل از مرکز رسانه ای فلسطین ، دفتر رسانه ای حماس در بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف برای بحث در مورد موضوع آشتی ملی ، پایان دادن به اختلافات و اختلافات داخلی ، برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری دیدار کردند. تشکیلات خودگردان فلسطین و شورای ملی در مورد راه های تقویت جبهه داخلی برای مقابله با چالش های پیشبرد اهداف فلسطین ، طرح الحاق کرانه باختری و پروژه عادی سازی روابط عرب با نهاد صهیونیستی گفتگو کردند.
هیئت های حماس و جهاد اسلامی بر لزوم ادامه تلاش ها برای دستیابی به آشتی ملی برای دستیابی به یک استراتژی ملی واحد برای مبارزه بر اساس مقاومت همه جانبه تأکید کردند.
در این نشست همچنین درباره تحولات منطقه ای و بین المللی و پیامدهای آنها درباره مسئله فلسطین و چشم انداز اوضاع انسانی و میدانی فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
هانیه و نخالا خطرات پیشرفت اورشلیم و اوضاع اسیران فلسطینی را به ویژه در اثر شیوع ویروس کرونا بررسی کردند و تعهد خود را برای تلاش برای آزادی آنها تأیید کردند.
دو طرف از حمایت دولت قطر از مردم فلسطین و تلاش های مستمر این کشور برای پایان دادن به محاصره غزه و کاهش درد و رنج آن قدردانی کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا