اقتصادی

تاکید النخاله بر اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین و منطقه در سی‌وچهارمین سالگرد تاسیس جهاد اسلامی

امروز چهارشنبه دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین بر وحدت جناح های مقاومت در فلسطین و کل منطقه و حفظ این وحدت از طریق ارتباط و هماهنگی مستمر تاکید کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، به نقل از فلسطین امروز ، زیاد النخالا ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنرانی خود در جشنواره مرکزی این جنبش به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس آن ، با شعار “جهاد ما آزادی و پیروزی است”. وی در سراسر فلسطین تأکید کرد که مقاومت انتخاب ما تا پیروزی است.

جنبش جهاد اسلامی ، در سی و چهارمین سالگرد تاسیس خود ، جشنواره هایی را همزمان با مشارکت گسترده مردم و گروه ها برگزار کرد.

نخاله در سخنرانی خود در جشنواره خواستار مقابله با گشت های اسرائیلی شد که در شهرها و روستاهای فلسطین در کرانه باختری و اورشلیم نفوذ کرده و نیروهای فلسطینی و مقاومت را می کشند و دستگیر می کنند.

وی با توجه به این که هرگونه استقبال از رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ، سرزمین آنها و فلسطین آسیب می رساند ، فارغ از تعداد کشورهایی که سعی در عادی سازی آنها داشته اند ، مجدداً مخالفت خود را با همه پروژه های صلح و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اعلام کرد. پناهگاه امن.

بران گفت: بعد از تونل آزادی چه شد؟ نگرانی مردمی برای فلسطین و جهان عرب و نگرانی بشردوستانه و متعاقب آن شهادت فلسطینیان در جنین و اطراف بیت المقدس و اطراف آن بار دیگر به رژیم صهیونیستی ثابت می کند که این سرزمین ماست و قدس متعلق به ماست و رژیم اشغالگر رو به زوال است و این اشغالگر باید بدون شکست مقاومت کند.

وی تأکید کرد که نبرد سیف قدس شکنندگی این اشغالگر را برای جهانیان آشکار کرد و اکنون بیش از پیش به جهان ثابت شده است که عیدهای عادی سازی روابط ، جشنواره های صلح کاذب و افتتاح سفارتخانه های اسرائیل در غرب. حروف بزرگ حقایق تاریخ را تغییر نمی دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا