اقتصادی

استقرار گسترده داعش در استان الانبار عراق و بازداشت سرکرده این گروه

یک منبع ارشد در استان الانبار از تجمع گسترده عناصر تروریستی داعش در تعدادی از محله ها و شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش اخبار ورزشی، به نقل از پایگاه خبری ملوما، این منبع اعلام کرد که رهبران امنیتی از گسترش گسترده عناصر گروه تروریستی داعش در مناطق «الشامیه»، «القائم»، «رطبه» و «القائم» خبر دادند. حدیثه» و با وجود خطرات – اقدامی علیه این محل تجمع تروریست ها صورت نگرفت.

این منبع همچنین تایید کرد که سرکردگان امنیتی از طریق هواپیماهای اطلاعاتی به اطلاعات هوایی دست یافتند و این عملیات چهار ساعت در این مناطق به طول انجامید و پایگاه های تروریست های داعش شناسایی شد. اما فرماندهان عالی رتبه امنیتی هنوز هیچ اقدامی برای انفجار این مراکز انجام نداده اند.

این منبع گفت: افزایش تعداد عناصر داعش در این مناطق به دلیل عقب نشینی نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه التنف سوریه از نفوذ عناصر داعش است که نشان دهنده سازماندهی آنها است.

این منبع همچنین گفت: نیروهای امنیتی به یکی از سرشناس ترین عناصر داعش در کمین نشستند و طی یک عملیات ویژه موفق شدند وی را در حالی که در یک منطقه مسکونی در مرکز رمادی بود دستگیر کنند.

به گفته این منبع، تروریست دستگیر شده یکی از مهمترین اعضای سازمان مخفی داعش در الانبار است که در حملات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان در مناطق مختلف استان شرکت داشته است.

در همین حال نیروهای عراقی از دستگیری 6 تروریست در شمال شهر موصل خبر دادند.

در همین راستا، پلیس نینوا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی پس از به دست آوردن اطلاعات دقیق اطلاعاتی، موفق شدند 6 تروریست داعشی را بر اساس ماده 4 قانون تروریسم دستگیر کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است که بر اساس تحقیقات، چهار تروریست در موسوم به «دفتر سربازان و غنائم جنگی» و دو تروریست دیگر در موسوم به «دفتر بازبینی» در جریان تصرف موصل توسط داعش فعالیت داشتند. .

نیروهای عراقی به عملیات امنیتی خود برای ردیابی بقایای عناصر تروریستی داعش در تعدادی از مناطق این کشور ادامه می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا