اقتصادی

انصارالله رسماً هم‌پیمانی خود را با ایران اعلام کند/ لزوم مصادره سفارت آمریکا در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، تصمیم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای قرار دادن جنبش انصار الله یمن در لیست سازمان های تروریستی نگرانی دیپلمات ها و گروه های امدادی در یمن را افزایش داد. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق ادعا کرد که اقدام آمریکا علیه انصارالله نقش مهمی در جلوگیری از اقدامات “حوثی ها” و جلوگیری از خطر و توقف تجهیز آنها به موشک و هواپیماهای بدون سرنشین خواهد داشت.

انصار الله یمن

از طرف دیگر ، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به رهبری آمریکا به جنبش انصار الله یمن را به شدت محكوم كرد و آن را ضربه ای به روحیه مردم یمن توصیف كرد.

محمد البخایتی ، عضو شورای عالی سیاسی انصارالهاشمی ، درباره تصمیم دولت آمریکا برای قرار دادن گروه انصارالله یمن در لیست تروریستی گفت: اما آنها در این زمینه به نتیجه ای نرسیدند و انشاالله این به نفع مردم یمن خواهد بود و برای مبارزه با متجاوزان در یمن مشروعیت بیشتری خواهد یافت.

حمید عبدالقادر انتار ، مشاور نخست وزیر یمن ، به خبرگزاری آنا گفت که شورای عالی سیاسی یمن باید روابط سیاسی و دیپلماتیک خود را با آمریکایی ها در برابر تصمیم آمریکا برای قرار دادن انصارالله در لیست گروه های تروریستی قطع کند. کاهش سطح همکاری با سازمانهای وابسته و مصادره سفارت آمریکا در صنعا.

حمید عبدالكادر آنتار

وی با تأکید بر اینکه “مردم یمن باید از انصارالله در برابر قدرتهای استکباری حمایت کنند ، و نیروهای آمریکایی باید از غرب آسیا و منطقه خلیج فارس خارج شوند” ، افزود: ایالات متحده فرمان نابودی را امضا کرد زیرا تمام منافع آمریکا در خاورمیانه در حلقه های مختلف بود. موشک در محور مقاومت. (زمان احتیاط گذشته است و) انصارالله باید رسماً اتحاد با ایران را برای مقابله با قدرتهای استکباری اعلام کند.

مشاور نخست وزیر یمن گفت: قرار گرفتن انصارالله در لیست گروه های تروریستی برای آنها یک مدال افتخاری است ، زیرا ثابت شده است که آنها راه درست را طی کرده اند و به نمایندگی از دولت آمریکا ، دولت تکفیری وهابی عربستان و رژیم صهیونیستی در حال جنگ هستند. انصارالله مستقیماً با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در تقابل است و در این میان کشورهای آزادیخواه جهان و جناحهای سیاسی در کشورهای مقاومت با انصارالله همبستگی دارند.


بیشتر بخوانید:

قرار گرفتن انصارالله در لیست سازمان های تروریستی یک اشتباه بزرگ بود


آنتار گفت که حزب الله و جنبش نجیب مقاومت اسلامی در عراق با صدور بیانیه های سیاسی اقدامات دولت آمریكا را محكوم كرده و آنها را “آفت تروریسم” توصیف كردند. بسیاری از نهادها ، ارگان ها ، مutesسسات علمی و احزاب سیاسی از کشورهای مختلف جهان نیز همبستگی خود را با انصارالله و 30 میلیون نفر از مردم یمن ابراز داشتند. پرچم حقیقت اکنون توسط عبدالملک الحوثی ، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برافراشته شده و در مقابل اردوگاه دروغین به رهبری قدرتهای استکباری جهانی ایستاده است. طبیعتاً پیروزی متحدان اردوگاه زمینه مناسبی را برای تأسیس دولت عدالت الهی ایجاد می کند.

این تحلیلگر سیاسی یمن تأکید کرد که وزیر دفاع دولت جنایی ایالات متحده رئیس شورای عالی سیاسی یمن و برادرانش را در سازمان های تروریستی انصارالله جای می دهد. این نه تنها باعث تضعیف آن می شود ، بلکه باعث افزایش قدرت ، ثبات و استواری نیروهای مقاومت یمن در برابر استکبار جهانی و فشارهای آمریکا می شود. آنها (فرمانده و نیروهای مقاومت یمن) دارایی های خارجی ، حساب بانکی و املاک و مستغلات ندارند تا نگران مسدود شدن دارایی های خود باشند.

آمریکایی ها در پروژه خود در برابر جبهه مقاومت در منطقه شکست خواهند خورد.

حمید عبدالقادر آنتار با تأکید بر اینکه ایالات متحده باید از غرب آسیا و منطقه خلیج فارس خارج شود ، گفت: تمام پایگاه های آمریکایی ها در منطقه خلیج فارس از اهداف حیاتی و استراتژیک موشک های مقاومت است. کشورهای مقاومت از هر زمان دیگری قویتر شده اند ، دوران شکست ها به پایان رسیده و دوران پیروزی ها و دلاوری ها در سطوح مختلف رسیده است.

وی افزود: ایالات متحده از نظر نظامی ، سیاسی و اقتصادی در مقابله با هواپیماهای جنگی یمن ، از بین بردن بزرگترین زرادخانه نظامی آمریکایی و استعمال دخانیات سلاح های کشتار جمعی ایالات متحده که تحت نظارت کمیته های نظامی و مردمی و تانک های آمریکایی در یمن ممنوع است ، شکست خورده است. آنها را با فندک سوزاندند.

آنتار گفت: ارتش ، کمیته های مردمی و مردم یمن با یاری خداوند متعال به نیروهای استکبار جهانی تبدیل شده اند. منبع الهام آنها امام حسین (علیه السلام) است. هرکس امام حسین را سرچشمه خود بداند چیزی از شکست نمی داند. به زودی جهان ترامپ ، حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس و رهبران جنگ در قفس را می بیند و در آینده ای نه چندان دور بر روی فرش سقوط می کنند و دولت عدالت الهی تشکیل می شود.

ارتش یمن

مشاور نخست وزیر یمن اظهار داشت: کار دولت آمریکا به ریاست ترامپ و وزیر امور خارجه تحت مدیریت وی برای درج نام انصارالله و عبدالملک الحوثی در لیست سازمان ها و شخصیت های تروریستی عملی مجرمانه است که با هدف کاهش روحیه مجاهدین یمن انجام می شود. آنها می خواهند محاصره بیرحمانه و ظالمانه یمن را به اتمام برسانند ، اما نمی دانند که این عمل روح مقاومت و مجاهدین یمن را افزایش می دهد و بر پایداری و استواری آنها تا رسیدن به پیروزی می افزاید.

انتهای پیام / 4033 / ص

دکمه بازگشت به بالا