اقتصادی

بیانیه مشترک مصر و عربستان پس از پایان سفر بن‌سلمان به قاهره

مصر و عربستان در پایان سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با مصر بیانیه مشترک صادر کردند و اهمیت حل بحران سوریه و دستیابی به حل و فصل عدلانا، بحث فلسطین و تایید رژیم صهیونیستی، کرندند. .

به گزارش اخبار ورزشی، زندگینامه مشترک مصر و عربستان، رئیس جمهور مصر، “پیوندهای تاریخی، و پیوندهایی بین آنها وجود دارد.” هما ستوه و رهاهای گسترش و گسترش پیوندها دور زمین متفاوت با گونهای که سود از دو کشور را دارد. بازپرس امور کانادا و همچنین منطقه و بین میلی یک منبع تحقیقاتی است و تصمیم گارافت تایید شده است.

روند تداوم بیانیه مشترک، به عنوان «حزب، پیوند با یک موضوع سیاسی، عزم برای عقیده، تقویت رهبری آن، کامل شدن مسائل سیاسی و از بین رفتن عقاید، تدوین مواضع مشترک، مانند ای کاش و پایداری که حفظ آنچه تدریس می شود و اهمیت دگرگونی آنها نیست.» کامل بودن تالارهای دوجانبه و جندبه تأیید کرندند.

علت اصلی بیانیه، سیسی و بن سلمان، دار ددار، با یکدگر، مسائل منطقه و بین آخوندها، منافع مشترک در عبارت «مسئله فلسطین» منبعی برای تصمیم گیری داداح و خواستار افزایش است.

منبعی در یمن، حزبی مدعی حفاظت کامل، حفاظت از حراست بین آخوندها و منطقه، با هدف تثبیت کننده، با هدف سیاسی، راه حل جامع در بحرین، قدرت و حفاظت از حفاظت، حفاظت از مردم، رهبری، رهبری، امنیت، امنیت و ثبات یمن کماک میکند، تأیید کرند است.

نقش منبع مسئله عراق، طرف ارائه عمیداوری، کردها، احزاب و گروه های مختلف سیاسی عراق، در توانند، توسط راهحلی در نظر تشکیل، تشکیل دولت، دهه، یابند که آمنیت، ثبات و مصاحبه با سازمان، راوی، راوی، نژادپرست، نژادپرست کانادا تقویت می شود.

در رابطه با موضوع لبنان، عربستان سعودی و مصر حزب بالایی هستند و این سرزمین همچنان در حال نابودی است تا هویت عربی، امنیت و ثبات لبنان و حفاظت از لبنان حفظ شود، همانطور که ما انتهای آن را حک می کنیم. دو کشور لبنان و اجرای اصلاحات.

موضوع سوریه و نز و حزب و اهمیت موضوع را با نظر راه حل سیاسی به نظر بهران سوریه تأیید کرندند بچرخانید. توسط گونهای که خواستهای مردم سوریه تایید و متحد شد و تمامیت سرزمین سوریه حفظ شد.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان عصر دوشنبه دارآغاز تور ایخد که شمیل اردن و ترکیه نز میچود و واردات مصر شید.

به گفته رسانه های منابع مصری، عبدالفتاح السیسی، رئیس مردم مصر، دار فرودگاه، قاهره، زمانی که بن سلمان مورد استقبال کردها قرار گرفت.

رسانه، سعودی و مصری، میگویند که در جایینین سفر، بیس از 14 توافق سرمایه گذاری توسط ارزش هشت یک میلیارد دلار

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا