ورزشی

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ مختاری به فینال نرسید

به گزارش شفاف ، در ادامه رقابت ها از 4 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو نروژ ، محمدرضا مختاری با وزن 72 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل امیه از ارمنستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و شکست خورد. برای صعود به فینال

مختاری پیش از این در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریستوف برگر از اتریش را شکست داد ، سپس با لی کره جنوبی 12 بر 2 و در مرحله یک چهارم نهایی غنی زاده آذربایجان را 9 بر یک شکست داد. مرحله نیمه نهایی در حال انجام است.

در ادامه این مسابقات پژمان پشتام با وزن 82 کیلوگرم آخرین نماینده ایران در 4 وزن اول است که در مرحله نیمه نهایی با برهان اکبودک از ترکیه روی تشک روی تشک می رود.

در وزن 77 کیلوگرم ، محمد علیگرایی ، دارنده دو مدال برنز جهان در دور اول ، با شکست 6 بر یک ایکه مناتسکانیان از بلغارستان راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در دومین مبارزه ، او یلا بولکاوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال گرجستان را با نتیجه 6 بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد ، اما مغلوب رومن ولاسوف شد که در نیمه اول دو مدال طلای جهان و دو مدال المپیک کسب کرد. او با عملکرد ضعیف خود ، 10-1 را واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند. برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود حریف روسی به فینال بود.

پیش از این سجاد عباسپور در وزن 55 کیلوگرم در دور اول مقابل حریفی از آمریکا با نتیجه 10 بر 10 شکست خورد و به دلیل شکست سنگین کشتی گیر آمریکایی در دور دوم مقابل حریفی از ارمنستان ، عباسپور بسیار از دور مسابقات کنار رفت. به زودی.

دکمه بازگشت به بالا